četrtek, 5. avgust 2010

Vaja dela mojstra

Vsaj upam, da ga bo. Šivanja sem se več ali manj učila sama. Nekje v petem razredu sem prvič izprosila, da sem lahko odprla star šivalni stroj, ki je imel še nožni pogon - si predstavljate! Mama, ki je nanj šivala v mladosti, mi je pokazala nekaj osnov ravnanja z njim in to je bilo to. Ker sem očitno pokazala dovolj vztrajnosti, sem nekaj let zatem dobila svojega, pravega, takega na električni pogon, ki ni šival samo naravnost ampak zna še marsikaj drugega. Tega imam še danes.


Učila sem se iz Burdinih revij in se pri tem naučila tudi veliko nemščine. Kakšno odkritje so bili zame brezplačni tutoriali na spletu pred dvemi leti! Velika brezplačna učilnica. In kar je najlepše, sem tako spoznala tudi nekaj super punc, ki delijo z menoj isto strast do šivanja in eno od njih sem imela čast osebno spoznati. Tako sedaj le lahko koga povprašam za nasvet...

Torbic ste sedaj videli na blogih že kar nekaj in ta moja ni nič posebnega, je moj drugi poskus. V pikice sem letos čisto zaljubljena. Rožica ne paše povsem zraven in je tam kot pokus nečesa novega. Vsega še nisem povsem pogruntala, predvsem notranjost mi še nagaja, ampak za to sem našla skrivno orožje. Obljubim, da več o njem razkrijem naslednjič, ko mi upam le uspe sešiti popolno majhno toaletno torbico.

In resno opozorilo za vse, ki razmišljate, da bi se sami preizkusili v šivanju teh torbic. Lahko te zasvoji ;)

Maja

14 komentarjev:

  1. Prav luštna torbica je in nič ni videt, da bi ji kaj manjkalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo. Luštna torbica. Če bi mene vprašala, rožica zelo paše zraven :) In to o zasvojenosti, pa čisto drži.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz mislim, da ti z samoučenjem tole krasno uspeva in itak imaš zlate prste. Te pike pa so res lušne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Te okrogle torbice so zelo simpatične in kar predstavljam si, kako zasvojljive so :)

    Pikice so pa res čudovite, tako kot torbica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Torbica je super! Pomanjkljivosti se ne vidi, ne bodi prestroga do sebe, čeprav vem, da je težko, saj smo vse precej samokritične :) Rožica pa paše gor kot ata na mamo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa torbica! Tudi meni se zdi, da rožica paše zraven ;) torbico naredi le še bolj posebno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi tale tvoja torbica je prav corti :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. tudi meni se dopade rožica, prav lepo paše. vse paše - super super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj toliko lepih torbic je na blogih, da še mene srbijo prsti in tudi moja zgodba s šivanjem je podobna tvoji, le da je men s šivanjem seznanil moj oče :)...pike so tudi meni všeč in rožica prav paše.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito!!!
    Meni se rožica prav poda zraven.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo je lepa. Pikice in rožica, popolna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mene zasvojijo že ogledi teh torbic. Vse po vrsti so krasne. Ni rečeno, da ne pobrišem prahu s svojega šivalca in .... Take male stvarčice so vedno fajn!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasni radovi, oduševljena sam!
    Veliki pozdrav iz Rijeke.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...