sreda, 15. april 2009

Še tri leta pa bom polnoletna!

Tako se je sedaj že 15 letna Rebeka veselila svojega rojstnega dne. Hm, mislim, da jaz letos ne bom vzklikala, samo še pet let pa bom štirideset…

Za rojstni dan sem jo presenetila z majhno pozornostjo - ploščico iz das mase. Idejo je navdihnil en črnobel Majin izdelek, čeprav podobnosti na koncu ni skoraj nobene. Sem se pa spet poigrala s svetlečim lahkom in prelakirala vse razen bele in zelene, kar je naredilo lepe poudarke.

Medtem ko je ploščica nastajala, sem v mislih popotovala malo nazaj, v čas, ko sem sama imela 15 let. Uf, kar dolgo je že tega, ampak presenečena sem bila, koliko stvari se iz tistega leta spomnim:
  • Končni izlet v osmem razredu. Iz Brnika smo leteli v Pulo, obiskali Brione, se kopali in Mojca je imela snežno bele kopalke, za katere smo ji bile vse malo fouš.
  • Začetek srednje šole - prvi pravi plesi in žuri,
  • prve simpatije, držanje za roke,
  • prvi poljub.
Če bo Rebekinih 15 tako pestrih kot je bilo mojih, jo čaka res prekrasno, razburljivo leto.

Rebeka, upam, da ti je bilo darilo všeč in ti želim res nepozabnih 15.

Maja

5 komentarjev:

  1. Vse najboljše Rebeki! :) Ploščica pa je absolutno fantastična! :) Me je čisto prevzela, super darilo.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito ploščico si izdelala. Mislim, da je čas, da se tudi jaz preizkusim v tem.

    Še bolj pa mi je všeč tvoje razmišljanje ob Rebekinem 15. rojstnem dnevu. Tudi meni je dalo misliti. Takrat so bili dnevi še brezkrbni in sončni. Že 16. rojstni dan ni bil vesel. Svet se res lahko hitro obrne.

    Rebeka uživaj!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč ploščica. Še posebej oči na punci. Tudi sama najraje popam (rišem) trepalnice tam, kjer jih ni treba.

    OdgovoriIzbriši
  4. jaz sem tudi vedno znova fascinirana nad temi tvojimi das ploščicami. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno darilo. Prepričana sem, da ji je bilo všeč.

    Sicer pa sem ti prila povedat, da sem te izžrebala na svojem blogu. Sporoči mi naslov, kamor ti lahko pošljem darilce. Sicer ne bo prišlo takoj, ampak do konca tedna pa bo pri tebi.

    lp

    Anja

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker si si vzela čas!

Še več idej za ustvarjanje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...